Na svečanosti održanoj 19.05.2006 na Plitvičkim jezerima naš proizvod – etikete za boce za djevičansko maslinovo ulje EKSTRA LIMUN, NARANČA i ŠAMPION – izabran je za najbolji proizvod-ambalažu u kategoriji hrvatski proizvod/serija za 2006. godinu.
Etikete je dizajnirao poznati dizajner i umjetnik Viktor Popović, a boce je izradila tvrtka VETROPACK STRAŽA d.d.
Nagrađene etikete se razlikuju od uobičajenih po tome što se ne lijepe već se navlače na bocu.
Donosimo vam izvatke iz časopisa AMBALAŽA koji je bio organizator izbora CROPAK 2006:
"Bitna stavka zadatka bilo je napraviti ambalažu za proizvod koji u završnici neće imati formu kutije, ali treba fizički zaštiti oko 90% postojeće staklene boce zbog očuvanja kvalitete proizvoda - djevičanskog maslinovog ulja - koje uslijed izlaganja dnevnom svjetlu gubi na svojoj kvaliteti...."
Viktor Popović (akademski slikar)
"Etiketa se, nakon tiskanja i štancanja lijepi tako da formira oblik lijevkastog stošca, te se konačno boca proizvedena u Vetropack Straži d.d. "odijeva" u etiketu..."
GRAFIS d.o.o. (Dobitnik nagrade)